دوره ها و کارگاه های درمان زخم توسط شرکت کیمیا میر ماه سپاهان

دوره ها و کارگاه های درمان زخم توسط شرکت کیمیا میر ماه سپاهان

” دوره ها و کارگاه های برگزار شده ی درمان زخم توسط شرکت کیمیا میر ماه سپاهان “ شرکت کیمیا میر ماه سپاهان ، با دارا بودن کادر آموزشی مجرب برگزار کننده دوره های آموزشی روش های نوین مراقبت و درمان زخم در کلیه مراکز درمانی ، دانشگاه های علوم پزشکی و دانشکده های پرستاری می باشد . همجنین لازم به ذکر است آموزشهای خصوصی نیز ، بنا به درخواست علاقه مندان دوره های مذکور در محل شرکت در استانهای اصفهان و گیلان و فارس و چهارمحال و بختیاری انجام می پذیرد. که به شرکت کنندگان مدارک مربوطه اعطاء می گردد.

۱- آموزش ها بر اساس جامع ترین پروتکل های درمانی زخم و آخرین Guideline های بین المللی می باشد .

۲- آموزش ها به دو صورت تئوری و عملی می باشد .

۳- شرکت کیمیا میر ماه سپاهان اولین و تنها شرکت در ایران و جهان می باشد. که در زمینه پانسمانهای نوین و هم زمان چندین برند برتر را در پکیج آموزشی خود قرار داده است .

۴- آموزش ها مبتنی بر استفاده از یک برند خاص درمانی نیست.  اندیکاسیون مصرف پانسمانها ی نوین درمان زخم با استفاده از چندین محصول متفاوت Eurofarm / Hypor Dress Bwt /Treetta /Principelle /Covalon(colactive) /Smith & Nephew /PRP/ Urgo /Farmac Zabban / Lohman & Rausucher Revamil طب تجهیز پایا / لاروتراپی/ اوزون تراپی

علاقه مندان می توانند از طریق ثبت نام در سایت این شرکت و یا برقراری تماس تلفنی ثبت نام خود را انجام دهند. لازم به ذکر است گواهینامه های کلیه برند های تحت آموزش به صورت مجزا و پس از قبولی در آزمون ها برای کلیه شرکت کنندگان صادر می گردد.

 

تماس با ما

تلفن های تماس: ۰۳۱۳۶۲۷۰۴۲۹ و ۰۳۱۳۶۲۷۹۱۸۶واحد اداری

همراه: ۰۹۱۳۲۱۵۴۴۹۲ و ۰۹۱۰۷۶۳۳۴۷۴

برای ثبت نام در کلاس های آموزشی فرم زیر را تکمیل نمایید: همچنین جهت اطلاعات بیشتر و در صورت تمایل به ثبت نام تلفنی کلاس ها با شماره های بالا تماس حاصل فرمایید.

همچنین با ارائه مدرک معتبر و داشتن مدرک پرستاری الزامی است .

و جهت ثبت نام و رزرو کلاس با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید .

۰۳۱۳۶۲۷۰۴۲۹  و  ۰۳۱۳۶۲۷۹۱۸۶   و  ۰۹۱۰۷۶۳۳۴۷۴

صفحه کیمیا مهرماه سپاهان را در اینستاگرام دنبال کنید. و از جدید ترین محصولات و جدید ترین دوره ها و کارگاه های برگزار شده ی درمان زخم ما در این صفحه آگاه شوید.

 

 

CAPTCHA
لطفا صبر کنید